Sunday, April 13, 2014

Our new story begins...

6 years ago in love, excited not knowing what our marriage will bring...

There were times, this place used to be full with stories... now most of our stories happens offline... and I still have a strong will to share them here, but I feel time has come that this blog will become something more personal for a  smaller audition of close friends... we are starting a crazy, exciting, journey toward our own family and I would love to share this struggle of hope with the ones I love. I will need support for sure and I feel that this little community of friends can help us through the times ahead...

This blog will become closed for friends and family, so please leave a comment here or drop me a line at friedmanjohanna at gmail if you´d like to follow me and become part of the closed blog.

My other blog will be public and I will share design, work, music and life inspiration over there...

My instagram stays public - you can see our pictures there...

11 comments:

Anika said...

Szia Johi! Én továbbra is szívesen olvasnám mi van Veletek!

Orsi said...

Szia Johi!En is szivesen olvasnam tovabb a blogodat.

Eva Juhasz Toth said...

Szia Johi, régi csöndes "követőd" vagyok, nagyon sok inspirácót kaptam tőled, így ismeretlenül is, a sport, a smoothie és az álmok megvalósítása terén. Ha megengeded, továbbra is szeretnélek olvasni. Köszi és sok sikert a továbbiakban! Éva

padlizsánvirág said...

Szia Johi! Régóta olvasom a blogodat, sokszor merítettem erőt a soraidból. Azt gondolom, hasonló küzdelmeken megyünk/mentünk keresztül az elmúlt időszakban. Amennyiben nem veszed tolakodásnak, továbbra is szívesen olvasnálak, de persze azt is megértem, ha csak a családoddal és a barátaiddal szeretnéd megosztani a blogodat. Sok sikert kívánok az elkövetkező időszakban!Linda

Agnes Bokor said...

Kedves Johi!
Èn már az esküvői blogod óta olvaslak. Számomra rengeteg inspirációt adtál. Csak hogy párat említsek: amióta követlek bátorságot vettem, hogy külföldön végezzék egy új egyetemet, vegetáriánus es vegan diéta lelkes élharcosa vagyok es jelenleg az első maratonomra edzem. A sok receptről, zeneajánlóról es ötletről nem is beszélve ... Köszönöm szépen. Ha megengeded akkor továbbra is szeretném a bejegyzéseidet olvasni.

superhappyjohi said...

Hello Lányok! légyszi küldjetek egy emailt az emailcimetekkel a friedmanjohanna at gmail . com -ra

Köszi!!!

superhappyjohi said...

Nagyon köszönöm a sok kedves hozzászólást! :)

Livi said...

Kedves Johi!
Még az "esküvős" oldalról ismerem a blogod, régóta olvasom és nagyon szeretem... Örülnék, ha tovább olvashatnám :)

Gartenfreunde said...

Hey Johanna, ich schaue oft hier auf deinem Blog um zu sehen wie es Dir geht! Du schreibst immer so schön und deine Bilder mag ich auch sehr. Es würde mich sehr freuen, wenn ich weiterhin daran teilnehmen darf. Lieben Gruß, Sw

BenceIldije said...

Én is az esküvős oldalad óta olvaslak, szívesen olvasnálak tovább! :-)

Pimpa said...

Szia,Én is bekukkantanék néha hogy mi újság veletek :)